Wat kunnen wij voor je doen?
We willen je graag zo snel mogelijk helpen. Staat het antwoord op jouw vraag al op deze pagina? Nog niet? Stel jouw vraag dan eenvoudig en snel via de contact-pagina of bel ons op 030 – 850 58 00. We helpen je graag verder.
Ik heb mij net aangemeld als klant maar ik heb niet per omgaande een inlogcode ontvangen. Hoe kan dit?
Jouw klantaanvraag nemen we serieus. De verwerking van jouw gegevens kan daarom een paar dagen duren. We nemen vaak ook even telefonisch contact met je op.
Hoe log ik in op Norm1 meetportaal?
Klik bovenaan deze pagina op de button “inloggen” of ga naar norm1.portaal. Log in met je inlognaam en wachtwoord. Nog geen eigen account? Word hier klant en vraag je eigen Norm1 account aan.
Hoe werkt Norm1 meetportaal?
Op norm1.nl/meetportaal staat een stappenplan en lees je precies hoe Norm1 meetportaal werkt.
Is mijn aanvraag gelijk opdracht als ik prijzen calculeer of meetdata reserveer in het meetportaal?
Nee, je aanvraag bevindt zich eerst 4 weken in een offerte-stadium. Dit geeft jou de tijd om intern rustig te overleggen. Het meetportaal helpt je herinneren wanneer deze termijn afloopt.
Hoe weet ik hoeveel en welke metingen ik moet aanvragen?
Norm1 meetportaal helpt je. Op basis van de ingevoerde gegevens (denk aan aantal woningen, bouwdelen, type woningen) geeft het meetportaal een advies.
Kunnen meerdere collega’s toegang krijgen tot het meetportaal?
Zeker! Binnen jouw eigen meetportaal omgeving kun je projectleden toevoegen en de contactpersoon op de bouw toevoegen. Zo houd je het hele bouwteam gemakkelijk en snel op de hoogte. Als account-aanvrager ben jij de enige die prijzen kan calculeren en inzien.
Kan ik een meting nog wijzigen nadat deze definitief is ingepland?
Dat kan! Houd er wel rekening mee dat, afhankelijk van hoe kort voor tijd de wijziging plaatsvindt, hier extra kosten aan verbonden kunnen zijn. Tot 2 weken voor tijd is wijzigen kosteloos.